slide show

091107

Har inte återhämtat mig från resan helt än så igår halvsov jag under idol och sov så gott under hela natten, idag vaknade jag runt halv 11 och gick upp. Snart ska jag käka frukost... mjölk (och fruit shoot!) är nåt av det bästa som finns - har inte druckit det under hela förra veckan så nu är jag typ beroende. ♥

Vem tyckte ni var bäst i idol igår btw? Mariette & Erik var asgrymma, dom var lätt bäst igår!
Tobias

Vad skumt :O jag har hört att hennes blogg är hackad :S



hoppas allt är bra med dig i alla fall =)

M A L I N

sv: detsamma önskar jag dig!

j

SV:Dsm! Allt bra idag?:)

Malin

Jag tyckte Erik var bäst igår :D

diilan

hejhej , har frågestund på bloggen , ställ gärna en eller två frågor :D



btw ; fin blogg :)

simone

sV: Tack så hemskt mycket! Och detsamma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: