slide show

091105

Tjatjatjatja! Just nu snöar det och jag skulle mest av allt vilja fly iväg till Cypern igen... så skönt. Hejdå mitt vinterland, nu sticker jag!

Ikväll ska jag nog ladda upp ett par bilder från Cypern om jag orkar, har inte ens sorterat dom på datorn... heheh. Igår hade jag fullt upp med att plugga inför engelska redovisningen och franska prov... engelska redovisningen gick sådär, har knappt haft tid med det, franskan gick bättre tror jag. (:
Karin

här regnar det bara massa...

vesna.blogg.se

jaA=)

charlina och elisabeth

skulle också vilja åka till något varmt land just nu, inte kul med snö !

Jennifer

Det har jag :) Jättefin blogg har du. Hur har din dag varit? Tell me (A) Kram!

Jennifer ღ

har du några träningstips? :)

ska börja träna så behöver lite tips :)

kramar jeffelina

Z A N D R A :)

sv: haha, ja, det är inte det roligaste direkt :P

allt bra?

M A L I N

cypern lät ju nice!

Tobias

Massa pengar vore inte helt fel :D haha

FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA

mee too ta mig till varmare bräddgrader

simone

SV: Jaa, håller med dig - helt underbara :D

Z A N D R A :)

sv: tack! :D

allt bra idag?

Kamilla - Fotoblogg

Godkväll!

Haft en bra dag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: