slide show

22/6

Helllluu, igår gjorde jag inte så mycket, satt mest framför tv:n och kollade på Made weekendbreak, runt sex-sju gick jag till Amanda, vi flummade lite som vanligt, gick hem vid tio, satte mig framför datorn och la mig elva typ, lyssnade på lite musik, fastnade för låten 'Infinity' med Guru Josh Project, får värsta flashbacksen när jag lyssnar på den eftersom den låten var med på en skiva som spelades oavbrutet på stranden i Cypern när vi var där i höstas. Saknar verkligen Cypern, ska bli sååå skönt att få komma till värmen en vecka i höst. Längtar! =)

Idag ska jag och mamma kolla på en lägenhet i stan faktiskt, hoppas den ser bra ut jag och mamma trivs inte
sådär jätte mycket där vi bor nu, det är så långt ifrån allt,
jag är ju van att bo nära stan så håll tummarna att lägenheten ser bra ut. (:
Ooh, tro det eller ej men idag skiner solen ute, hoppas bara att det är sommar värme så att man slipper frysa. (:

xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: