slide show

Städat och... klart ?

Nu har jag städat och fixat i min garderob, nu återstår bara klädhögen på byrån som jag ska ta itu med nån dag. ;p nu ska vi snart börja med mat, egengjord pizza blir det idag. =)
Vad jag har gjort idag... inledde dagen med frukost ute på balkongen, det var då lite molnigt men solen tittade fram då, sen satt jag mig här för att besvara era frågor från frågestunden, kollade på Mallorca bilder på Google Earth, städade garderoben och nu sitter jag här och kollar på berget som består av kläder uppe på byrån, ska jag... nä, dom får vänta. Haha. Nu kom jag på att jag måste lägga in låtar på min mp3, det var ett tag sen jag gjorde det, sen hade jag även tänkt fixa lite mer här på bloggen men vi får se om jag orkar göra det, känner inte riktigt att jag har lust med att börja krångla med koder och grejs just nu... :p

Cya!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: