slide show

Sagt men gjort...?

Jag hade lovat mig själv att gå och lägga mig tidigare än vad jag brukar,  men tror ni inte jag är vaken typ halva natten ändå. Nu ska jag iallafall borsta tänderna och ta bort sminket sen väntar sängen.
Btw så har Wilma&Jasmine käk på mina gardiner, det sitter en liten halvläskig fjäril där som jag väntar att dom ska få syn på, bara tanken av att den skulle sätta sig på mig ger mig rysningar haha... nej, jag gillar inte små kryp och sånt där. :p

Godnatt! ♥

Houshang Vaan Der Hilton

Lita inte på någon :(

Andreas

har samma problem haha! :P



Hoppas du får en jätte bra tisdag och att du haft en bra morgon! Ha det bäst

s a b i n a [foto & vardag]

titta gärna in på min fotoblogg!

http://sabinabergstedt.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: