slide show

Photoshop problem...

Blir så trött på mitt Photoshop som vägrar funka här hemma hos pappa (som tur är funkar det hos mamma)
photoshop säger ifrån att scratch disken är full... men för det första VAD är scratch disken då? Raderade en hel del musik som jag ändå inte lyssnar på som Chilirec programmet laddat ner (den laddar ner lite allt möjligt) så jag tog bort det jag inte lyssnar på, onödigt att dom låtarna ligger och skräpar ner datorn iallafall, men photoshop vägrade funka ändå.
Vad ska jag göra? Tänkte fixa en header men det går ju inte just nu. :/

Btw, det regnar fortfarande, har regnat nonstop sen vi kom hem från Västerås ju, nu verkar det iallafall som att åskan har försvunnit, den höll ju på ett tag den med.
Hoppas på sol imorgon så jag kan använda mina nya shorts! =)

xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: