slide show

Mp3 + nitarmband



Min kära mp3 + nitarmbandet från VR. =)

Bilden är tagen med webcamen och den är lite halvdöd...
LIENE

Nitarmband är snyggt!

Anonym

Tjusigt! Kika gärna i min blogg & hjälp mig med en kommentar. Skulle verkligen uppskatta det! KYSS.

Anonym

snälla, skulle vara jättesnällt om du kunde läsa mina senaste inlägg.. <3

THERÉSE

nitarmband, me like!



kolla in senaste bilden från dagens photoshoot, lämna ett avtryck och berätta vad du tycker. ^^

adina

man ser inte så mkt av armbandet, men det verkar snyggt ;)!

Hanna

fin header "! :D

Natascha

Fin blogg! =)

Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

Cajsa

härlig blogg! :) allt bra med dig?

ska vi bevaka varandra på bloglovin kankse? :D

rebecka

hejsan hejsan!

Just nu har jag bloppis. kika gärna in :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: