slide show

Frågestund?

Idag känner jag mig ovanligt seg, haha. Låg kvar ett tag i sängen innan jag orkade gå upp, smsade med Linn, hon har varit i Sthlm i några dagar och hon kommer hem ikväll. Jag vill också åka dit, hehe. ;p
Idag kommer jag troligtvis stanna inne hela dagen, slappa och bara göra ingenting. Men jag tänkte ändå att ni kanske vill ha en frågestund, låter det bra? ♥
Fråga på bara tills jag säger stopp, kan hända att jag inte svarar på en del frågor så har överseende med det. (:

Nu räcker det med frågor!

Cya!
Anonym

tack =)

Anonym

vem e du

Anonym

How are you?

→ F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

svar: tack så mycket :)

som tack ska jag ställa några frågor :)



vilka hårfärger har du haft?

vad är din naturliga hårfärg?

brukar du platta håret? - vad har du för plattång

vad är det bästa du vet?

har du haft någon mer blogg än denna?

vad är det roligaste med att blogga?



hoppas du får många frågor :)

Joakim.

sv: hur lång är du? :)

TOBBE

vad gör du om 10 år?

bästa film som du har sett och varför?

favoritblogg?

Freddie

vem vill du träffa?

Johanna

Sv: Detsamma=)

Johanna

Följer du många bloggar? :)

;My

svar; detsamma :D

BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: skulle jag med vilja ha! :)



syskon ?

djur ?

favorit bloggar ?

finast/bästaste blogg ?

Anonym

ja det undrar jag med, det räcker med regn nu :(

agnesa

fin design!



hur gammal är du?

favorit färg?

sjunger du i duschen?

vad heter din allra bästa vän?

favorit serie?



kram :)

Gabriella

Vilken jättefin blogg du har tjejen! Hoppas att du har en bra dag :)

Leia

Tack visst är han =)

smet

hur kommer du på vad du ska blogga om?

vilka bloggar följer du?

NATHALIE

Sv; Har du nån blogg du följer varje dag? :)

michan

hur mycket får du i månadspeng

efter du som är 93a vilken linje har du valt till gymnsiumet?



ha de gött

anna

sv; tack detsamma:)

Monkey



varför började du att blogga?



kram :)

Hej! Gillar du att läsa om hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhetsvård/smink? Då måste du bara kika in på min hälsoblogg och se vad du tycker om den!



Tycker du att jag stör med reklamen för min blogg, så ska du veta om att om du skriver i min blogg kommer du få en mer riktig kommentar sedan, för jag svarar på alla kommentarer jag får!



Kram Hälsogudinnan

FS

www.falsksanning.blogg.se

Check it out ;)



Har en frågestund så om det är något du undrar äre bara att fråga på för kommer inte ha det ofta!

xoxo FS! ♥

LOVISA

Varför började du blogga? :)

klojs - en blogg värd att läsa¨

desamma



frågor: vad tycker du bäst om hos dig själv?

vilka bloggar läser du?

Anonym

Fint! Kika gärna in i vår blogg & lämna en kommentar (och om du vill kanske följa vår blogg via bloglovin'?) Ha en bra dag. KYSS.

Anna

hur hittade du till min blogg?

vendela

sv: tack det samma

S A N D R A T J U L I N S

Ha en bra kväll! =)



Har du varit med om sommarkärlek? berätta om det i min blogg! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/nyfikna-jag-undrar.html#comment

Jennifer på Fashioncut

Favoritbloggar?



SV: tackar :)

LINN.

HAHAHHAHHA.

Jag dog av 2 frågor.HAHAHHAHAA OMG.

Jag har läst hela din blogg nu?

Undrar om jag också ska börja?

Njaaa..

Eehehhe.



Har du också ont i magen just nu? Eller är det bara jag?

Maia

Hej Julia! Hur mår du? Bra ? =)

Jag ville bara fråga hur du fixar det där med den vita bakgrunden, så att den är vit hela vägen ner och på hela bredden?

Tack på förhand!

/ Maia

♥ Tina ♥

Favoritbär?

Ella

Sv; Tack detsamma!

Har du några favoritbloggar?

b

Jag tänker fråga dig om du vet hur man gör boxr i menyn? =) kramis:D <3

Anonym

allt är bra =) sj?

har du läst vad jag har fått i kommentar?

läs senaste inlägget ;o



- om du fick pussa en kändis, vem skulle det vara?

- om du fick klä ut en kändis (kille) till en transa, vem skulle det vara?

- om du fick ge en kändis en käftsmäll, vem skulle det vara?

varför börja du blogga?



vore kul om du kunde höra av dig sen när du svarat på alla frågor :)

sannie

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll ❤

Anonym

Vad har du för bh storlek ? :)

ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser samt senare när jag är iväg!

Anonym

Vart köpte du adidas tröjan och hur mycket kosta den? :)

Anonym

vart har du köpt din adidas tröja och hur mycket kosta den ? :)

kanar

Vad är din favvo glass?:)

Jonna

svar: tack så mkt detsamma!

visst kan jag fråga något.

: Varför bloggar du?

bästa sommarminnet?

Ronja svarar

har du varit i finland? läser du utländska bloggar? vilka?

KARIN

har du varit i gävle? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: