slide show

Första bilderna med systemkameran



Tänkte att ni kanske var nyfikna och ville se några av mina allra första bilder som jag tog med min systemkamera, den 16:e mars det här året blev jag ägare till min kära Nikon d60. Hihi. =)
Jag hade typ zero erfarenhet hur man hanterar en systemkamera, men jag lärde mig rätt fort. :p
B E A <3

Hoppas att din helg är bra hittills :)

B E A <3

Hoppas att allt är bra med dig idag ♥

fia

läs om mobbning i min blogg i inlägget "Sårbarhet" och öppna ögonen :) kram!

Elina

riktigt snyggt:D vilken kamera är det du har nu då?=)

Leia

Fina bilder!



Hoppas du får en fin lördag & 1a augusti!

Frida

sv: Ha en bra dag du med!



Bilden med färgpennorna såg jättefin ut!

N O E S C A P E

sv: OH NO! Såg att jag inte hann ställa en fråga tyvärr ;)



*Förresten..! Ny design till bloggen! Vad tycker du om den? ;D*

Anonym

snygg design :)

läs gärna mina senaste inlägg om tips, outfits och mer :) kommentera gärna och säg vad du tycker =D<3

astrid

fina bilder :)

jag också ska köpa en systemkamera snart, en sonya alpha a200 ;b

Anonym

Men jag gillar din blogg.:D vet inte varför..men den passar nog helt enkelt mig:) (ska vi lägga till varandra i bloglovin?det tycker jag ialf,hehe)

/ http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

smet

riktigt fina, särskilt för att vara de första =)

LIENE

Så fina bilder!

system kamera är aldrig fel:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: