slide show

Bilder från utlandsresor?

Har precis ätit lax, färsk potatis och gräslök. gottiii.
Sitter nu och lyssnar på Britneys "Circus"-skiva, jättebra skiva!
Efter att vi vart ute och ätit frulle, gick vi och satte oss på balkongen,
 tyvärr satt vi inte ute så länge
då det började spöregna... jag vill ha sol och värme nu ju!
På tal om sol och värme har jag suttit och kollat lite i resekatalogerna jag tog när vi var i Västerås,
blev då verkligen jättesugen på att kolla på resebilder, så ni läsare om ni har vart utomlands och lagt upp bilder från eran resa säg jättegärna till så ska jag kika på era bilder och jag lämnar säkert en kommentar innan jag går. =)
Om 107 dagar ligger jag iallafall på en strand i Medelhavet, närmare bestämt i cypern. Längtar!

Ha det! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: