slide show

8 juli

God kväll i spöregnet eller i skinande solen...
Min dag började med att klockan åtta idag på morgonen ringde mobilen (alarm), hade helt glömt bort vad jag skulle göra idag så när jag vaknade 8 var jag helt confused, "vad ska jag göra uppe såhär tidigt?!" sen kom jag på, Västerås var det ju,
shoppa lite med mamma undertiden pappa är hos tandläkaren. Så jag gick upp, min ögon kunde knappt hålla sig uppe, (blev lite sent igår... kom i säng efter 2 i natt, spelade Sims 3 och var helt fast) och valde kläder för dagen, det fick bli mina svarta slitna jeans, min gråa hoodie (trodde att det var kallt, men det visade sig vara varmt i Västerås ändå) funderade på om jag skulle ha min tröja med ränder på istället, men det fick bli min hoodie som sagt ändå.
Kladdade på lite mascara lite snabbt, satte upp håret i en slarvig knut och sen kände jag mig klar.

Nu har vi kommit hem (okej, vi kom hem för kanske 1 timme sen) köpte ett par jeans shorts, en grå, lång kofta/cardigan, ett halsband med ett silvrigt hjärta, Britney Spears "Circus" skiva och lite smått.
Helt okej dag, sitter nu med typ världens huvudvärk... det åskade och spöregnade när vi åkte hem, blir säkert översvämmning vid bron nu, heh. Har åskat och regnat ganska rejält nu under kvällen, verkar ha slutat nu iallafall. =)
Eller nej... tyckte jag hörde en liten åsksmäll nu... ah det verkar inte ha slutat helt än.
Hm, blev väldigt ett långt inlägg idag... haha, jaja.

Lägger upp en bild på det jag köpt alldeles strax ;)

xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: