slide show

3 juli

Åh, blir så sur... tog nyss en bild på min outfit med mobilen, nu när jag skulle flytta över bilderna till datorn från mobilen vill dom inte flyttas över till min bild mapp på datorn... min mobil är inte så bra kan jag säga, knapparna på den är också hur sega som helst, för att kunna skriva en 0:a måste man trycka ner knappen så hårt så att den nästan trycks in, ibland funkar det inte ens då och inte nog med det batteriet räcker knappt i 2 dagar, laddar den i princip varannan kväll, och när batteriet börjar ta slut så hänger sig hela mobilen så det går inte att göra något med den förrens den är laddad igen. Inte kul. Jag har en W595 kanske jag ska berätta och tyvärr så måste jag säga att den inte är värd pengarna riktigt, visst det finns jättemånga bra saker med den också men jag tror dom dåliga överväger dom bra. :/

Men nu ska jag sluta klaga - solen skiner ju, den bestämde nog sig för att titta fram ändå! :D

I morgon är det ju fourth of july, independence day, USA'S nationaldag eller vad ni nu vill kalla det för. Woho, eftersom jag är lite av ett USA freak (säger mina vänner iaf... haha kanske stämmer ;)) så har jag bestämt mig för att baka en tårta, mamma kommer också hjälpa mig med den. Har en superbra plan angående tårtan, ni får se bild imorn. :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: