slide show

290709



Tänkte bara bjuda på en lite överredigerad bild på mig som jag tog igår eftersom jag inte har lagt upp några bilder på mig själv  i bloggen än så länge. (förutom profilbilden) ;p

Idag lyckades jag kliva upp ur sängen efter 10 nångång, framgång liksom. Nä, anledningen till det var att jag och Emma ska ha fotodag idag så jag ska bara fixa sminket sen drar jag.

Ha en fin dag!
Isabella

söt bild:)

STOCKHOLMSJENNA

sv: Köpte skorna på Belle. :)

Hannes

Hihi tack! :D

Leia

Ja, det är märkligt hur det kan vara så. :O

DM ♫.. fill your head with rock <

söööt du e! (:

→ F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

svar: tack :) hur mår du? :)

Alina

hejhopp! hoppas allt är bra med dig=) kramar

Anonym

gud va skoj med fotodag!!!

Anonym

du har grymt fin blogg!

svara gärna på frågan i min blogg.

kram!

Anonym

okejokej =)

Leia

Fin bild.

Felicia

Söt :)

emma

tack för svar ;D

- H*

- fina ögon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: