slide show

270709

Idag gick jag inte upp ur sängen förrens... efter 12 nångång, jag var så trött och seg så jag låg under det varma täcket ett tag innan jag bestämde mig för att gå upp. Hmm, vad ska man hitta på idag då? Det ser ut att bli regn närsomhelst så jag har inte direkt någon lust att gå ut och göra något... äh, jag får väl sitta och nörda Sims 3 som jag köpte till mobilen igår, har bara testat det en gång lite snabbt och det verkar hittills bättre än Sims 2 var till mobilen, den floppade ju rejält...
Just det, mamma pratade om att åka till Stockholm i slutet av augusti över en helg eller nåt och fira mig och Amanda där, jag fyller ju år i början av september och Amanda har nyss fyllt men ändå, det passar ju rätt bra att fira det i Stockholm tycker jag, fast det är ännu inte helt 100% säkert, men det skulle ju vart kul.
Nu är det precis 3 månader kvar tills jag ligger på en strand i Cypern med Amanda med en glass i handen i stekande sol... hehe. ;)
Hannes

Damn då! :( Haha!



Kram

Therése

Fin blogg! :) Haft en bra dag?

S A N D R A T J U L I N S

Demi Lovato - Don't Forget! en sån JÄKLA fin låt <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment

B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :)

emma

hoppas du har haft en fin dag (:

Hanna

Hej, shitt va fin blogg du har!! Skrev just mitt först inlägg på min egna blogg, så kommentera gärna ;)



men faktiskt, du har otroligt fin layout & verkar annors också vara en härlig typ :)

keep it up!



kramar, Hanna

Cajsa

fin blogg! :D

allt bra med dig? :)



Bevaka varandra på bloglovin?

p u s s y d o l l

Sv; Tackar ^^

Leia

Här regnade det imorse, fast inte nu. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: