slide show

260709

God kväll... Idag har jag inte gjort något alls, har gått osminkad och i mjukis kläder hela dagen, skönt.
Hoppas på att komma i väg till Västerås snart så jag kan köpa en bikini och lite annat. (:
Som ni ser har jag också fixat en header till bloggen (gjorde den lite snabbt i photoshop så den är inte världens finaste, men den får duga så länge) ska också fixa en layout till bloggen så fort jag kommer på hur man gör, har tid och lust. Kan hända att jag laddar ner en layout också. När man lägger in en layout är det samma sak som att lägga in en header då eller? Jag är ju nybörjare på sånt här så jag är tvungen att fråga. ;)
Nu upptäcke jag också att jag inte kan kommentera, efter att jag klickat på skicka står det att det blev nåt fel när datorn bearbetades eller nåt sånt, händer det bara mig eller ? Skumt är det iallafall.

Ha en fin kväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: