slide show

250709

Nu har jag kommit hem efter en hel dag med Emma och Linn. Eftersom Emma och jag är morgonmänniskor (eller okej, jag är inte så mycket av en morgonmänniska egentligen, men idag var jag det) så kom Emma över till mig lite tidigare eftersom vi skulle kolla lite på Intersport och Linn skulle komma senare. Så nu har jag köpt min Adidas munkjacka (bild kommer) och även Emma har köpt en, fast en lite annorlunda.
När jag och Emma gått till henne kollar vi lite bilder från förut och Gran Canaria bilder som hon tagit när hon var där i juni, sen kommer Linn och då hoppar vi studsmatta och badar i poolen, okej jag badade inte, mina badkläder ligger någonstans i garderoben hemma hos mamma. :p

Haft en rolig dag idag, hoppas ni med haft det. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: