slide show

15 juli

Nu sitter jag på min supersega dator hos mamma. Min syster är här som sagt sen igår, vi har inte gjort så mycket, igår kväll somnade vi framför tv:n, heh. I dag gick vi ut och gick lite, och nu gör vi inte så mycket. I kväll ska vi ha myskväll. Får inte glömma att skriva att jag kanske åker hem till henne till Örebro i några dagar, och det innebär förmodligen ingen update, vet inte riktigt vilken dag jag kommer hem isåfall, vi får se.
Har fått en t-shirt från Christian Audigier som min syster köpte i Thailand, även en söt fotlänk med stjärnor på. Just det.. höll på att glömma att imorgon ska jag ju till tandläkaren, kommer nog ha rätt så fullt upp med andra ord, måste ju hinna packa och fixa lite med.

Ha det så bra! ♥

Alina

Diggar din blogg starkt! =) natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: