slide show

Vill åka utomlands...

Jag vill åka utomlands nu... jag saknar att ha den där speciella känslan inom mig, att ha något att se framemot (okej jag längtar jättemycket tills julafton osv men iallafall) och ha något att räkna ner till. Att resa är det bästa jag vet och jag längtar så mycket tills nästa resa som troligen blir i oktober nästa år... hur ska jag orka vänta så länge?



Phi phi island i Thailand... paradis. Vill dit =)
Bild från google nånstans



Almaza bay, Egypten. (medelhavssidan) Verkar vara sååå mysigt där! Vill dit :) synd att fritidsresor (dom enda som har resor dit) bara erbjuder resor dit i maj-juli...
Fritidsresors bild



Mina fina nedräkningar som jag gjorde... haha. I miss it ♥
Anonym

Hallå =)

Snygg blogg (y'

Ville bara att du skulle kommetnera på min

blogg ocg säga vad du tycker om Världens Konstigaste Hus.

www.JuliaOfSweden.blogg.se Tack o Hej

FANNY ♥

Men åhhh, då är vi två som vill åka till något varmt land!!! Och som vill ha något att längta till! ..Så kände jag framför allt under tråkiga november, men nu har vi ju ändå snart jullov och julafton, nyår som väntar! =)



Men självklart skulle man inte tacka nej till en solresa nu..spelar ingen roll vart, bara det är varmt haha x)



Ha en mysig kväll du <33

Louise

Mysiga bilder!..fin blogg har du också, allt bra? (:<3

Gabriella

ja :)

f

eller hur :o



allt bra? :)

Linda lissmatz

vill också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: