slide show

Video från Cypern



Grecian bay stranden för precis 2 månader sen... vill utomlands nu!!
Melinda

jadå det har jag haft :D

hur har du haft det sj'lv? :p

anna

Så fint! Jag vill också till solen och sommaren..

bitte

Har en tävling på bloggen. delta gärna

Caroline

har inte hittat än :(

åh, jag älskar Cypern!

caroline

Härligt! :D

LindaNikolina

Jag har haft en hyfsat bra dag, lite tråkigt att behöva vara i skolan såhär mellan jul och nyår bara :( Hoppas du haft en bra dag! GOTT NYTT ÅR! :)

sandra

Tack detsamma

vad gör du?

kram

Lolle

svar: tack så Jätte mycket :)

Linda

sv: ja har haft en perfekt dag:D



ååh vad jag vill åka utomlands jag med,var ju i Srilanka i november och gud va härlig med värme och våågor!;D

Ida

Tack så himla mycket :D Detsamma!! gott nytt år på dig!

Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Ja, tack, det har jag. Själv? :)

Anonym

Hejsan

Tänkte bara passa på att önska gott nytt år :D

Evelyn

tack dsm! :D

sally

ja det har jag själv då

Caroline

ja, jag vr i Ayia Napa i somras! lätt bästa veckan :))

Caroline

ja verkligen :D <3 men så himla dyrt :/

lisa g

sv; ja det har jag, hoppas du också haft en bra dag! :D

mia

sv. ja den är as gryym! ;)

tack för att du kommenterar min blogg föresten.

<3

Johanna

Jadå, det har jag ^^ Själv då?

josefin

klart jag har:)



har du:):)?

beciell

Tack detsamma... :) Jag längtar också utomlands!!

Pinky

Vad tycker du om Victoria's Secret?

http://piinkys.blogg.se/2009/december/victorias-secret.html

Jille

Hoppas du haft en bra dag du med :) Vad gör du på nyår?

Alexander

Tack, hoppas du också har haft det :)

Malin

svar: jadå, detsamma! :)

Anonym

min dag har varit underbar hur har din dag varit? ;)

Liselotte ♥

vad fint :)

Alina

hej! :) du haru lust att rösta på senaste inlägget? behöver verkligen hjälp hehe

Elin

ååh va härligt :)

btw ställ gärna en fråga i min frågestund i bloggen, uppskattas!:)

alice

sv: tack så mycket :D

luckeboi

sv; tack, dettsamma :P

stephanie

ååh, varmt varmt och sol och bad. LÄngtar sisådär 6-7 månader framåt i tiden. :p

ABSSOLUTAARNELA

ja det har ja! du då? =)

Emma

sv; riktigt bra :D hur har din varit då? :)

ELLEN - eeederholm.blogg.se

jasså :) har ditt tryck också blekts? :(

FRIDA

sv: detsamma! (:

Caroline

SVAR: Tack!

emelie

åhh..det såg jätte skönt ut!

fin blogg :)

Matilda

haft en bra dag? :D

TotalPink- J

tack detsamma :) gott nytt år på dig :)

Elise <3

Ja det har vi väll. hur gick det på bingolotto?

e l i n [estr.blogg.se]

Ja, det har jag faktiskt! Hoppas du också haft det? :D

Lotta

fin blogg :) ha ett bra nyår !!

ida myrin ♥

guud va härligt!

elin

Sv; Tack dtsm =)

paulina

jorå tack=) sj då?(:

Fanny

Sv:De har jag,Sj?:)

Sara

SV: jo, tack. det har jag haft :) har du haft en bra dag?

J O N N A

sv. jorå det har jag :D sj ?

Catarina {FOTO & LIVSSTIL}

Sv: Tack, det har jag. Sj då? :)

Leila (:

sv; jo! :D själv?

moa:)

sv: jorå det har vart en toppen dag:)

sjdå?:)



kram

SANDRA

Sv: Ja visst är den.! :D började gråta två gånger i filmen, det är sådan stämning på bio.

emma nord - foto & vardag

Tack tack, det har jag haft också! :) Hoppas du också haft en bra dag :)

Begonia

sv: jadå! Självdå? :D kramar

Mia

sv: tack, detsamma :)

Johanna'

fin blogg!

Nemo

Jadå :).

Själv då? :)



Kram

sara

åh va härligt det ser ut :)

Karolina

Sv Tack, det samma! :)

Carro

Sv: Min dag har varit bra men slapp. Din då?



Gott nytt år!

Siri

Åhja, det har jag haft, absoluut!:) Du då?:)

Christina

Tack detsamma :D

EMMA

Jag vill också utomlands nu. Slippa kylan.

pauline

yes de har ja :)

sj då?(:

en modells liv

Jag själv är modell, jag ger folk tips för att kunna bli det själv. - min blogg handlar om det - Men annars så tänkte jag bara fundera om allt är bra med dig? :) Om du vill så kan vi lägga till varandra på bloglovin :)



GOTT NYTT ÅR PÅ DIG :) ds: bra blogg! <3

Anonym

fan vad det ser härligt ut, knappt avundsjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: