slide show

Tummen upp för ...



... Osis dust it. Det är ett såkallat fluffpulver (som jag kallar det för) som ger håret volym och som inte tynger ner håret. Har man i för mycket kan håret bli lätt fett så man behöver inte alls ha mycket. Me like! Okej, alla vet säkert om den här men jag ville bara tipsa er om den ändå... =)



Borde fluffat upp håret lite mer men ja... ;p

Thumbs up!
CHRJ

Åh det där är så himla bra!! =)

Parisa ♥

sv; jaaadå :) dudå? <3

Timosh

Fin blogg:) Shyst design ;)

mikaela

jag har haft en bra dag, hoppas du med har haft det :D

caroline

Bra tips! =)

Hur mycket kostar den? :)

n e l l y ♥

sv; Ja det har jag :]

Har du?

mst

följa varandra på bloglovin:*?

Carita

svar - nämen aw, tack så hemskt mycket snyggo! det värmer. och ja, verkligen. snö är verkligen helt awesome (:

MAGGIE

Jag känner faktist inte till den =)

Har väl aldrig behövt fluffa håret.



Ha en bra dag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: