slide show

The Hills & Speidi

Låg nyss i sängen och kollade på the Hills. Det var väldigt längesen jag såg det... idag var det nåt special avsnitt om Speidis bröllop. Läste förut att bröllopet var ett pr trick eftersom att dom ville locka flera tittare och tjäna några tusenlappar extra, vad tror ni? när det gäller Speidi förvånar mig inte det faktiskt.. vem vill ha flera kameror upptryckta i ansiktet egentligen? tydligen dom iallafall.

Julen är bara för mysig!



New york gardiner & julstjärna... åh jag vill åka till New york över julen, mys!



elin hallmaan

sv: Haha du får springa och köpa, den kostade bara 49:- också ;)

Emmelist

kanon! drar igång tävlingen på måndag tror jag :D

Ka

Fin blogg :)

f

bra tips, har hört några låtar ;D

Z A N D R A :)

sv: haha, okej ;D

Z A N D R A :)

sv: det ska man göra! hur ska man annars veta om personen är glad lr inte? ;)

anna

fina bilder!

johanbliixt

Härliga juliga bilder :D

LLL

fin blogg och härliga bilder :)

var har du hittat dina suuuuperfiiina gardiner? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: