slide show

Sweet Jasmine

Nu trängs jag och Jasmine på samma stol igen, (as usual) seriöst min stol måste typ vara love of her life... haha gulligt.



Orkar inte leta efter en bättre bild, hihi.

Nu väntar sängen så vi hörs imorgon ♥

Mellis

Sv: haft en helt okej dag :)



Jag önskade jag hade en katt jag kunde dela stol med :)

Viktoria ♥

aw så gosig :)

lovisalöwenborg

sv: vad gullig du är :) vi hade det jättebra, hittade massa fint, kika gärna in! krampådig

Joakim

jahadå! :D den har varit lugn och skön! :d din då?

lovjo

tack detsamma! :)

jasmine

fin blogg ;)

allt bra?

v

tack det har jag! Sööt kisse :)

Sandra - Piffad

SV: Yes det har jag :D tack som frågar

Barre

Det hade jag, hoppas du också du hade det =)

Victoria Eklund

Sv, tack desamma!



allt bra med dig?:)

EMMELIST

tack :D

Mirlinda

jotack min dag har varit helt ok :D lite huvudeverk dock, och din? vilken söt katt! :D kramar

CAMIE

SV: Tack så mycket sötnos :D å desamma!



Naaw, va söt katt<3 ^^,

sstäffie

rösta fram din favoritlåt i min blogg !

Nathalie<3

sv: Ja det har den :D din då? Lika bra? (;

Clara

svar: tack! ja det är fantastiskt här :)

Jenniefer

Awe va söt kissekatt du har :)

Jag tack bara bra med mig med dig också? Händer idag/ikväll nu då ?

Eleonore

sv: jo tack min dag var bra, hur var din? :)



Vilken söt kisse!

Beatrice Jakobsson [foto]

händer idag ? :D

Hanna

hejsan

ville tacka för kommentaren.

så söt katt du har=)

vill passa på att önska dig ett gott nytt år=)

kram

Sissi

sV; tack så mycket, och jo visst har dom :)



söt katt!

sara

tack!:)

Maria

Vilken mys-kisse :) Själv har jag också en katt.

SV: jo det är bara bra här, hopppas allt är bra med dig!

FOTOGRAF JOSEFINE NYBERG

sv: Det har jag haft :)

Linnéa

Jodå, hade en superdag igår.. Shoppingtur i Göteborg med en kompis som jag inte sett på evigheter :))

Ida

Detsamma :) söt katt!

delle

Tack det har jag haft:D

hoppas du med?

tobie

Jaa, det har jag allt haft! :D

du med?

JENNY

Gott nytt år på dig nu!

Kram! :D

Emiliiaz

Hej! Du har varit inne och tittat på min blogg Lollipopsecrets och nu har jag en ny så du får gärna kolla den också! Det är självklart frivilligt men det vore enormt kul ;)! Länk: www.emiliiaz.blogg.se

Ha det bra!

emelie

sv: tack så jätte mkt :D

veronica dudas

Svar: Tack detsamma! Gott Nytt år! :D

Emma

SVAR:

jodå, det har jag allt. hoppas du har det också.

Doki

Helt okej. :)

Själv? Fin blogg!

Beckychu

sv; Jo, dom är jättesöta men fan vad besviken jag blev. Dom var inte så fina irl. >_o

caroline

SV: detsamma! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: