slide show

Stress

Det är nästan bara 2 veckor kvar till julafton och jag har inte ens börjat köpa julklappar än! Måste verkligen göra det snart, hoppas bara att nån kan joina mig till Västerås... väldigt snart. Som tur är vet jag iallafall vad några ska få...

På tal om stress, imorgon har vi NO redovisning, svenska prov och franska prov. 3 grejer på en dag.. ikväll måste jag verkligen plugga ihjäl mig! Det är iallafall tur att det här är det sista innan lovet så nästa vecka blir nog väldigt lugn.

Har fortfarande ont i armen efter svinis sprutan i måndags... det gör väldigt ont att röra på armen så jag vet inte hur jag ska kunna tvätta håret ikväll :o

Hugs ♥
Anonym

Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

fridagrahn fradaa.blogg.se

Hej! Cool blogg! :) Kram Frida

linnea

tack detsamma :)

ja, du är inte ensam om julstressen kan jag lova :P

vesna.blogg.se

tack =)

[lisa bjernhagen]

då är vi två, har inte heller börjat! när fasen ska man hinna...

babsan o wader

Känner mig rätt stressad jag oxå... och ingen julkänsla har jag heller.. Lite snö tack=)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, det blir man verkligen :O

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

värken i armen satt i på mig i 4 dagar sen försvann den bara.

Hoppas du lyckas tvätta håret! kram

Emmelist

vad roligt att du vill vara med :D

haft en bra kväll då? :)

simone

Heey Julie! Hur är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: