slide show

Shoppat



















Köpte en kökshandduk till mamma... den var ju så söt. Hihi



=)
^^ ELLA ^^

Sv; Jaadå, det har jag haft! :) ♥

Själv? ☺



Kraam <33

simone

mysiga skor!



sv:Ja min dag har varit fin:)

Hoppas din har varit desamma:)

Filmbloggerskan!

Sv: Ja det har jag faktiskt, jag ahr vilat hela dagen hur är det själv? =)

simone

Riktigt mysiga skor! :)

linda

japp min dag har verkligen varit toppen :D, din med hoppas jag? :)

SOFIA

Sv:

Min dag har varit jätte trevligt med dock inte schoppat lika mycket som du lyckats ser jag. :)

inez nyberg [fotoblogg]

svar: haha, taack :D

embelle

Jag gillar din randiga tröja :D

lillblondin

Sv; Jo jag har haft en riktigt bra dag. Hoppas även du har haft det.

Madde

Kikar förbi en sväng :) Hoppas din dag varit bra! Fina saker du shoppat!

caroline

Ooooh nice! ;)

Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

emilia

snygga kläder = D

annii

Fint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: