slide show

Päroncider in my heart

Vad gott det skulle vara med päroncider just nu... man kanske ska låta bli att läsa i arkivet, hehe (läste ett inlägg om päroncider som jag skrivit i.. hm september nångång och blev sugen) Syster kommer över imorgon och stannar hela helgen, skoj! Har inte träffat henne på ett tag, miss her! Imorgon är det dessutom idolfinal, hoppas Erik vinner! Även om 2:orna oftast blivit mest kända tror jag Erik skulle bli ihågkommen av dom flesta även om han kom 1:a... han är så grym!

Det onda från svinis sprutan har nästan gått över nu, det gör ont om nån nuddar armen fortfarande men jag kan iallafall röra armen nu och slipper känna mig handikappad... första dagen kunde jag knappt lyfta ett mjölkpaket. Annars så överlevde jag... fick lite feber samma dag som jag tog den tror jag, kändes som det iaf. Ska man ta 2 sprutor? Först så sa dom ju att man skulle ta 2 sen ändrade dom väl det, sen 2 för riskgrupper och nu verkar det vara 2 för alla igen... nån som vet?

Kramis ♥

emma

2 sprutor ?

aldrig i mitt liv att ja låter någon dum tant sticka in en spik i min fina arm :(

Anonym

kommer ihåg att det gjorde jävligt ont efter sprutan XD godnatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: