slide show

Paljetter - hot or not?

 

I nästan varje affär hittar man något med paljetter. Själv tycker jag att det är snyggt så länge det inte blir för mycket. Skulle kunna sätta på mig en tröja med men har lite svårt för leggings med paljetter... det är snyggare om det bara är nån detalj, typ sträck på sidorna med paljetter... det är snyggt.

Vad tycker ni, paljetter - hot or not?

anna

Not, det blir för mycket tycker jag..

natta

paljetter funkar fortfarande för min del :D

Clara

Hm, tycker det är snyggt med en glittrig top, men tights känns överdrivet. Sv; jo, den har varit OK. Förutom halsont..Din då? :D

Millie-B

Sv: tack detsamma! :)

Jennie

Hej!

Var gärna med i min årets sista veckans blogg tävling!

Vinsten är en veckas länkning :)



kram

Holy Kirch

tack :)

Emmaaa

åh de är snyggt!:D

fridahcharlotta

**



tack snälla! lägte ?!

TVILLINGARNA

hot =)

Anonym

oh yes;)

snyggt, men kanske inte på mig, gillar mer stilrent hot mode;)

Denise

Sv: Detsamma! :D

Anonym

Så jäkla snyggt, älsakr paljetter. Om man ska vara inne har man ju paljetter. Oavsätt ;)

IDA BACKSTRÖM

så supersnyggt med paljetter!

I love it =)



ska vi följa varandra på bloglovin^^?

Nelly

sv; Ja det hade jag :]



Hade du? :)

moa

SUPER HOT :)

har man svarta leggings

och svart linne kanske det känns lite tråkigt,

men en paljett väst hottar upp det totalt.

:D

Lisa

Fin blogg!:)

Cajsa

Tycker det är skittråkigt när alla trender blir så överanvända! Nästan alla går ju i paljetter numera! Samma sak med lackleggings....Men visst det är snyggt!

Emma

Hot - älskar paljetter till en viss mängd! :D

matilda

paljetter är hothothot! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: