slide show

My happy ending

Har ni också nån speciell idol som ni lyssnat på i flera år? I have! Trots att Gaga är nummer 1 på min lista just nu så är Avril Lavigne den som jag har lyssnat på sen 2002 när hennes första album släpptes. Jag kommer ihåg att jag gick och nynnade på complicated väldigt länge men jag visste inte vem det var som sjöng...

Jag tycker om Avril eftersom hon inte bryr sig om vad andra tycker & tänker om henne, att hon inte tar nån skit från andra och framförallt att hon vågar vara sig själv.

My happy ending är nog min favoritlåt med Avril just nu;



Älskar texten till låten, alla hennes texter går att relatera till tycker jag.
f

okej ;)

playoymansion <3

gud ja. den låten är så grymt bra:D

jag har alltid lyssnat på sober.

även om han kanske inte är så speciellt känd,

men jag älskar hans låtar. och har lyssnat på han i 3-4 år snart:)



du har en jätte fin blogg:)



kram<3

Anonym

fin header!!!

kika in på vår roliga blogg!

Neha

Jaa:D



Allt bra med dig?=)

Fanny

Ställ gärna en fråga i min frågestund och var med i min jultävling! :)

caroline

Låten är sådär tycker jag :)

Linnea

Jag har haft en helt ok dag! hur har din dag vart?



hahha, jag har också lyssnat på Avril sen första albumet! :D

ida

svar: jätte bra, och du? :)

ackeb

jag var också ett Avril fan när jag var yngre :D tyckte bäst om det andra albumet, men när det senast kom så blev hon så "rosa och flickigt" och låtarna var inte lika bra som förr så plötsligt kändes hon inte lika bra längre..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: