slide show

Minijulafton med vännerna

Nu sticker jag till Felle för en liten minijulafton med vännerna, det kommer bli väldigt kul och flummigt... haha! Här är några bilder från förra året när vi också firade tillsammans;







Haha! :D

Look of today;



Bilderna är från förut ;)





Tonight's gonna be a good night... såklart det kommer bli!

Kommer antagligen inte blogga föräns imorgon när jag kommit hem.. när det nu blir, jaja den som lever får se :)
emma

hej:) gå in på min blogg så kan du gissa rätt på vad en speciell bild föreställer. den som svarar rätt får länking

Trueno

Hejsan!

Kolla in min hissa/dissa lista, håller du med? =)

http://trueno.blogg.se/2009/december/hissadissa.html

Nerurie

Svar; Kan man säga :o

Linnea

Ska vi följa varandra via bloglovin?:) ha det bra <3

Lovisa

Mysigt :)

mathilda

fin tröja på bilden! :)

trevlig blogg! ;) ska börja läsa! :)

emma

hur är din kväll sötnos? (:

Felicia

Hey, vad fin blogg du har :D:D



kolla in min ^^?



kram god jul pi dig :D

Sophie

Jättesnygg tröja faktiskt :)

anna

hoppas ni hade mysigt :)

Anonym

gillar tröjan, var köpte du den?

Matilda [myphoto.blogg.se]

Mysigt!!

Emmy

Snygg tröja!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: