slide show

Kallt

Enligt aftonbladet ska det bli sol idag igen, 3 soldagar i rad.. äntligen, det har inte hänt på några hundra år! Haha. Det är däremot mindre nice att det ska bli -4 grader idag.. kommer typ komma fram till skolan som en isglass eller nåt ;p



Det får nog bli vinterskorna idag ändå.. converse blir nog för kallt.. hihi



Drömmer mig bort.. ♥

mina

Godmorgon.Härlig bild du delar med dig med sommar bild..Man får drömma sig bort till värmen..

L I S A M A R K L U N D

hejhej fin blogg :D

simone

åh, så underbart.. bada :D

jaqueline

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



MALINHE - fotobloggen!

OJA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: