slide show

Jullov :D

Sista skoldagen för i år är över... NU HAR VI JULLOV! WOHO! 21 dagars ledighet och det är mycket som händer just nu, imorgon ska jag över till Felle med hela gänget för julklappsbyte osv, på tisdag Västerås med Linn för att köpa de sista julklapparna sen är det julafton, nyårsafton osv osv...

Fick våra betyg idag också, var rätt nervös men jag blev nöjd... bättre än vad jag vågats hoppas på så det känns bra. Tog med systemisen till skolan idag btw, tog inte så många bilder men jag kan väl lägga upp ett par som jag tog iaf senare. =)
Tobias

Ja det är hemskt! Hoppas du får en bra fredag!

Anonym

Todeluuu:*



Hur mår du i snöovädret eller vad man ska säga?:D

louize

Vilken fin blogg du har :)

Allt finfint med dig? :)

Ha en jättebra helg & GodJul.

Simone

sV: Boxerna kostar 249 kr :D

sofia

Hejsan! söt blogg!

allt bra med dig? :)

Kram

Emmelist

ska bli skoj att prova på :D längtar!!!



vad gör du i helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: