slide show

Julklappar...

Nu är jag hemma igen! 400:- fattigare, köpte en skjorta på MQ till mig själv... skulle köpt en julklapp på fritidsresor (presentkort) men dom tog inte emot kontanter... det borde jag ju tänkt på, ofta en resebyrå tar emot kontanter egentligen... men jag ska till Västerås imorgon igen för att handla mer julklappar tillsammans med pappa så det är lugnt. Nu ska jag fixa i ordning lite käk för jag är väääldigt hungrig.

I övermorgon är det julafton, tjoff (hittade på ett eget ord, hihi) ♥
E

Sv ; Tack detsamma ! =)

alizzia

sv: Jaop:P

J O S S I ♥

Sv; allt är bra med mig själv? ;)

pimpXprincess

Svar: Hoppas du har haft en bra dag också!

mysecreti

SV:tack detsamma :)

S e r e n a ♥

Aa det har ja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: