slide show

Happyface

Wooooho! Hoppas ni haft en lika mysig julafton som jag har! Fick ett zoomobjektiv, (älska!!) uv-filter grejs, noblessechoklad, almanacka med olika städer, (bla. NY & LA ♥) Lady Gagas the fame monster, (med the fame skivan också) sims 3 destination världen expansionen, mugg, örhängen, 1300:-, presentkort på Gina tricot för 300... hm vad det nåt mer?
Är iaf jättenöjd med julklapparna, tack mamma, pappa & systrar, ni är helt awesome ♥

Nu ska jag fortsätta mysa, hoppas ni haft en toppenbra julafton =)
malin<33

samma <33

katarina

ja de e klart ja har :)

har du de då?<3

Anonym

Vill du ha fler besökare till din blogg?

bli medlem här:

http://www.bloggplus.se?r=58593

A L E X A N D R A





Åh najjs! Låter som att du är nöjd :)



Felicia - god jul ! (L)

nu har jag skrivit vad jag fått,

kanske laddar upp bilder imrn!

ta en titt och skriv gärna vad du fått<3

Karuro

SV:Tack så mycket,jag har haft det jätte mysigt :D Haru haft det mysigt själv idag på julafton? :)

Amanda

Jag fick också Noblesse-choklad. Från morfar & mormor.. :P :)

Louise

Kikar in och säger Hej, hoppas att du haft en trevlig afton med massa god mat, skratt och fina klappar. /Make love not war

Patrick

Detsamma! ^^ God jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: