slide show

Gran Canaaaaria

Har kollat på massor med Gran Canaria bilder på Google earth, (google earth är bäst) älskar gatovyerna eller vad heter. :)



Haha! Nu hade jag tänkt göra missarna sällskap i soffan och mysa lite framför tv:n =)
Claudia

Hej vilken fin blogg du har, :)

A

Sv: Jodå! jag har haft en väldigt bra dag ;) hur har du haft det?

Hanna Rydén

sv: hejhej!

min dag har varit toppen! :D

Hur har din dag varit?

S A N N E

sv : tacktack :)

caroline

Haha det är jättefint i Gran Canaria! :D

söt bild ;)

Anonym

Hej:* allting bra nu när de närmar sig jul?



=)

mysaan

din blogg är jätte fin, <3



♥ kolla in & kommentera ♥

♥ brunettmysaan.blogg.se ♥

Elin

Hej :) va fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram

lisa

hej! söt blogg du har! :D

Sara

hihi tack :)

ackeb

hah ;) brukar också titta på Google earth, skojs och leta upp sitt hem och köra omkring i New York

timosh

Fin blogg:) Gillar designen! ;)

Du seelv som gjort det ?? ;D

Sophie

Google Earth är hur bra som helst :) Varför kollade du upp Gran Canaria? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: