slide show

Göteborg

I sommar hoppas jag verkligen att det blir en tripp till Göteborg... har ju bara varit där 1 gång. (förra sommaren)





Göteborg är mysigt =)

Soma

Fin blogg :D!

Naima

Hejsan ;)



Allt bra med dig ? Vad händer idag då ?



Kram // Naima - Livet i Finland

Sebbe

svar: Tack för din medverkan , på Torsdag kväll avslöjar jag finalisterna =)

kramar!

emelie

sv_: tack detsamma!V :D

YAKIE LOGRELL

Heej hur e läget med dig? =)

caroline

Göteborg är toppen ;D

Marina

hehe jag bor i göteborg, det är så härligt på sommaren här!

Anonym

haft en bra dag än så länge? =)

M A L I N :)

ja det blir jätte kul :D

Cecilia

sv; tack de har jag, hoppas du också haft det :)

emmy

Oja, staden är underbar :). tack för din kommentar :)

FOTOGRABBEN -

mycket bilder :D



sv; okej. Haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: