slide show

Frågestund med jultema


Det var ett tag sen jag hade en frågestund (vad fail det låter egentligen.. frågestund.. haha) så jag tyckte att det var dags.. den här gången får det bli jultema på frågorna eftersom att det snart är jul och grejer nu. :)

Nu ska jag göra i ordning lite varm choklad (=
Anonym

600 px:)

Öbrell ^^

sv; ok, samma här :)

elin

svar: Jarå, och detsamma:)

M

jodå, funkar! själv då?

SANDRA!

svar: detsamma!=)

Natalie - It's all about attitude

sv: svingott :D

Ellie

sv: tack detsamma :)

torin

Fan va taskiga haha ingen har typ frågat nått :O Aja, nu ska jag va snäll å fråga:



1. Vad är den bästa julklappen du fått ?

2. Har du firat jul i ett annat land ?

3. Vad är bäst & sämst med julen ?



Hoppas det dög :$ Kram.

Nathalie

jättefin blogg du har! :D

besök gärna min! ^^



http://nalohe.blogg.se

Jennifer

Fin blogg :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Tack så mycket! :D

ja, det har dom verkligen :)

kaiisa

Tack! Vilken tyckte du var finast?

NatursmyckenUF

Trevlig Helgen! besök vår blogg för JULKLAPP TIPS.

rebecka

Hej!

Behöver hjälp med julklappar.

Tips?

:)

Ems

sv: Jo de tycker jag :)

AROSA

vilken fin blogg du har :)

vesna

hoppas du får en underbar helg =)

Jossie Possie

- Tack så mycket =)

Lollo

önske julklapp?

Anonym

Hur ska årets julafton firas?

Emmelist

haha ja lite rolig var han allt ;)

Make Up Artist på Make Up Store

det har jag tack, sjdå?

N

Snygg blogg, ha en fin dag :)

Anonym

Hur många julkulor har du i granen?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: