slide show

Fast i spelandet...

Okej... jag tror att jag har blivit beroende. Spelet är ju hur kul som helst! Har bara spelat i Egypten (Al Simhara, haha fina namn) än så länge och håller på med lite uppdrag.







Snacka om beroendeframkallande spel, haha ;p
Anonym

de har jag :) Detsamma!

caroline

haha får hålla med dig om att The Sims är beroendeframkallande ;)

eLi

Kenza = Copy-cat? Vad tycker du....?

simone

haha det blir ju lätt så :P

Alina

vad gärna med i min "gissa kändis" - tävlingen i min blogg! =)

Pinky

Spana in listan över världens vackraste män på min blogg, håller du med?

http://piinkys.blogg.se/2009/december/varldens-vackraste-man.html

Emz

Jadu ibland fastnar man för vissa saker ^^

felicia

juste tack för tipset :)

LIENE

sv: Visst var det snyggt:)

M E S S I E :D

har det spelet! igår var klockan typ 6 och när jag gått upp efter 10 minuter? var klockan halv 10!



sv:

japp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: