slide show

Ensam hemma 2 ikväll

Hittills har min dag bestått av noblessechoklad, julmust och Gagas skiva på repeat... tröttnar aldrig. ;p
Noblessechokladasken är halv uppäten nu så jag ska nog spara lite tills kväll då ensam hemma 2 - vilse i New York går på tv... älskar den filmen, haha... tycker den är så mysig, USA har så mysiga juldekorationer. =)
caroline

Vilken tid är filmen? :D

caroline

SV: vad bra! :D ;)

Alina

hoppas du haft en bra jul? =)

natta

åååh gaga - haha du är min idol ;)

caroline

Sv: då kommer det nog efter the dangerous tour med michael jackson :D

Anonym

Vad roligt att du vill vara med. Finalisterna publiceras runt 00.30...så kika in då :)



Vad gör du annars idag?

vesna.blogg.se

jaa :)

debita

hej hej!

Nu har jag börjat blogga igen. Jag hade bloggen tjockistwins tillsammans med min bästa vän. Vi har lagt ner den och jag har startat en egen blogg. Så du är gärna välkommen in till min blogg och se vad du tycker:)

FRIDAHCHARLOTTA

**



hääärligt !:D görs då?!

M I RA <3

Hihi, söt blogg!

Älskar också en filmen ;)

Han huvud personen är så grymt cool <3 (Y)

Ha det bra & GOD JUL =D

Girly

Tack så mycket.Detsamma.

Roligta att hitta till mig kram Girly

E M E L I E

sv: jo tack dsj? =)

ellie

sv: ja jag har haft en jätte mysig jul, hoppas du också har haft det=)

Clara

Haft en bra jul? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: