slide show

Destination världen

Gissa vad jag ska göra idag?? Ska spela den där nya sims expansionen för första gången, jag är så cool! Nejmen ;p jag har inte spelat det än (har inte spelat sims på ett tag heller) så det ska bli kul att spela det... har hört att det ska vara väldigt roligt så jag hoppas att det är det. Vill inte bygga upp för höga förhoppningar... haha ;p Men det verkar kul att man kan resa osv. =)



Fick spelet i julklapp =)
Caaroline (:

ååå noblesse är sååå gott ;D

caroline

Åh fan vad kul! :D

Emmelist

haha ja tydligen så var det nog det :P Björn som brorsa. inte illa :D

Belle

Åh vilken härlig kombination. ;)

Anonym

vad gott med choklad

Emina

sims äger!



Svar: hahha vem vill inte det :p

Caaroline (:

SV: hah:)

har du haft en bra dag änsålänge då?

Alina

jag tycker de är så fina allihopa! :D hihi allt bra?

emelie :)

Jätte fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: