slide show

Dan före dopparedan...

Seriöst, jag har verkligen världens sämsta tålamod... jag har skakat och klämt paketen varje dag nu. Ge mig julafton nuuuuu. :D



Hahah, Kalle Anka är ett måste, right?



Say mama... haha!
SANIBO

bara 6 timmar kvar ;)

hanna

sv: Tack :)



haft en bra dag? :D

v

tack! Detsamma :)

amelia

ingen jul utan julgodis framför kalle. Ha en god jul:)

J O S E F I N E

Haha känns verkligen segt dagarna innan julafton .. man bara väntar!

Tobias

30 kr? den största med grädde och marshmallows kostar 52 kr :O

Tobias

Fast ska du ha grädde och marshmallows blir den lilla ännu dyrare :P

Joakim

vaa?

ida

svar: detsamma :D<3

dollie

*GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!*



//önskar Dollie

Lina

Jag känner mig inte alls taggad till jul, saknar barnkänslan... god jul på dig :D

Danni

fin blogg du har! hoppas du får en fin jul imorgon mvh/ Daniela

Emilia

Men kalle anka går väl inte idag? Eller är jag helt efter? :O

SHOAKAN

tack du :D dtsm

aw - gotlandstöis

aa den är söt :)<3

MyzaaN - Princess Pink

tack så jättemyccket .D glad jag blir :D<3

simone

sv:Tack dsamma!:)

lucke

sv; Dtsamma :D

Anonym

- hahaha ;P

Alexandra

Tack desamma! God jul :)

Miss A

tack detsamma:)

Lina

hmm.. ta ett sömnpiller slipper du vänta hela kvällen :D haha nejdå skoja bara :) Trevlig jul till dej med :D

FRIDA

god jul på dig med ! :)



vad ska du göra under jul ?



kraam

felli

sv; tack dsm! ;d

btw fin blogg! :d

Mona

Sv: Tack så mkt dsm! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: