slide show

Dagens;

Det gick inte att lägga in mobilbilderna till datorn som vanligt, men jag hade på mig samma sak som förut så det gjorde inget... såhär ser jag ut idag;





Bilderna ser kanske lite små ut, men det är för att jag inte hittade bilderna på datorn så jag print screenade dom från bloggen

Kan knappt röra armen just nu, det gör oooont och jag är typ sjuuuk. men det kommer att vara värt det sen, men just nu känns det inte riktigt så.. hela dagen känns väldigt fail, vill bara gömma mig under täcket men jag har franska prov att plugga till.. trots att det är mycket som gått fel idag känns det som att det har kommit ut något bra ur det ändå, hehe.
sharon

fin blogg

ubeauty

SV: Tack för att du frågar, jo hittills har dagen vart bra, sj då? hur har din dag varit? Fin blogg du har förresten =)



Hoppas du har en bra fortsatt kväll!



Kraaam

FEBB

men du är så underbar!! tack :D

rebecka

SV; Detsamma! :)

sara

tjaah! läs & kommentera gärna min blogg (:

Gitte & Martine

Takk for det, dagen har vært kjempebra! Håper du har hatt en super dag selv:))

Emmelist

va ? skaru inte vara med i tävlingen? :P

Tvillingar

snygg tröja =) vart har du köpt den?



Kramar

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, eller hur :D

Du får gärna vara med och tävla :)

vesna

snyggt :)

Louise

aaa den har varit slapp o skön hihi. själv då?

tamali

snygg outfit (: är allt bra med dig idag?

Emma

Snygg tröja! ;)

Anonym

Hihi ja visst är Cypern underbart :D mitt hemland hihi !

MARILENA

oj glömde namn över.

Lovisa

Gillar tröjan :D

Zarah-Lou

Hello Kitty-strumpor! Love it! ;D

Har själv några par från H&M som är sådär supermjuka inuti, helt underbara! (och söta!) hihi

Hanna Rydén

Sånna strumpor har jag med! :) hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: