slide show

Dagen;



Kom fram till att jag och Emma har typ samma hårfärg... haha :o



Nya hårfärgen



Efter skolan köpte vi sockerdricka, såndär philadelphia ost typ, bröd och korv och satte oss utanför coop... normalt. Hahaha men vi hade så sjukt kul ;D







Hahahah ;D
abbie

Snygg hårfärg! ;D

calle

Brödskägg? haha, shit vad najs! Btw, jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett SF biokort laddat med 220 kronor, kika in vettja? :)

Anonym

Anmäl dig till veckans blogg vettja :)

THERÉSE

ja, detsamma! ^^

THERÉSE

ja, detsamma! ^^

Essi

sv: Jo tck det har jag! Durå? :)

emma

haha vi är pinsamma!

ta bort sista bilden tack :-*

v

aa, så underbart land! =)

Selma

dagen har varit helt okej =) fin blogg du har kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: