slide show

1 vecka till ...

Jag orkar inte vänta 1 vecka till, jag vill ha julafton nuuuu... har skakat och klämt på paketen, ett paket är tydligen väldigt ömtåligt (???) jag är så nyfiken! :D



Wilmisen vaktar paketen



För 2 år sen =)



Såg nyss att det snöade ute, kanske blir det en vit jul ändå? =)
Anonym

Billig SVEA jacka

SveaJackaStorlekSOrginal25120668.htm?ca=20&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/halland/SvartSveaJackaStorlekSOrginal25120668.htm?ca=20&w=1



Helt nya BULLBOXER stövlar med nitar

StovlarfanFiorucciStorlek3825162180.htm?ca=20&w=1&last=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/halland/BullboxerStovlarfanFiorucciStorlek3825162180.htm?ca=20&w=1&last=1

caroline

längtar också till julen! =)

AROSA

kul att du kikat in hos mej! fin blogg du har också =)



gulliga bilder;)

kram på dä

Jessi Fox

jag vill också ha så där mycke paket!!

marre

haha söt katt

Timosh

haha sööt katt :)Helt trött ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: