slide show

091229

Idag har jag hunnit med rätt mycket.. har bland annat rensat sminket lite, tvättat av smink (min rosa ögonskugga har typ gått sönder så det låg rosa ögonskuggs rester i min gamla sminkväska... haha) och lagt det i min nya sminkväska. Har också hunnit med att klippa alla prislappar från grejerna jag köpte igår, fotat lite, duschat mm.

Nu ska jag fortsätta med min årsresumé och svara på kommentarer... hugs! ♥
diana

tittar in och önskar ett gott nytt år ^^

Stina på Myshowroom

Åsresumé, det var kul! Ska också skriva en för i år. Ha en mysig kväll!

caroline

Surt att det var rosa ögonskugga i hela sminkväskan ;)

Alina

behöver du ett gott skratt är det bara att kolla mitt senaste inlägg;) ha en fin kväll! kramar

Pinky

Spana in veckans Lookbook på bloggen. Vilken är din favorit?

http://piinkys.blogg.se/2009/december/veckans-lookbook.html

Roxana

Jo då, allt btra ! själv !? :)

anonym

sv på kommentar: tack det samma

Diana

sv; tack så mycket! Detsamma :)

Kakan

Sv: Tack detsamma Julia! :)

Sophie

Årsresumé.. varför föddes jag med guldfiskminne? :( jag vill också komma ihåg vad jag gjort detta år, haha.

dilsahkavas.blogg.se

www.dilsahkavas.blogg.se

den handlar om mitt liv, min vardag och mina vänner.

(finns inte så många bilder, men det ska

förbättras.)

kolla in den, så hoppas jag att du följer den :)

Veronica Berggren

sv: mjo tack(: har du haft det bra?

M I M I

hatar när ögonskuggor, rouge, puder och sånt går sönder! hela sminkväskan förstörs ju o-O



sv: åh men tack så mycket :D

E- Bloggen om mode & skönhet

Allt bra ikväll ?

E- Bloggen om mode & skönhet

Vad kul :)

Diana

Söt blogg du har :)

Jennifer

tack så mycket! :) häftig header

ida

gillar typsnittet i dina rubriker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: