slide show

091228

Sticker till Västerås snart... hoppas det fortfarande finns kvar nåt fint. Om det funkar (och om jag kommer ihåg) ska jag mobilblogga lite under dagen.

Haha snacka om nörd jag är... alla mina inlägg handlade om sims igår. :p ska fortsätta spela idag, det är ju så kul... hihi.

Kramar ♥
Mikaela

jag hade en bra dag. Hoppas du oxå hade det :)

caroline

Det finns säkert kvar nåt! :D good luck ;)

ellen

Sv; Du oxå :)<3

Madde

Sv: Detsamma =)

Leila

sims är bäst! :D



reply:

detsamma!

Amanda

SV; Ja, tack så mkt ^^

det har jag haft :)

hur har du det? :)

Elin Zäta

Nej jag hade ingen bra dag, jag måste vara helknäpp för jag tycker det är skittråkigt att vara ledig just nu, det har aldrig hänt förut. och inte saknar jag skolan heller, jag hatar skolan! Men vad ska man göra nu under ledigheten? Har du några förslag :)

Hoppas du får en bra dag! Kram :)

V I L J A

Svar: Tack! :) haha fast nu har jag ju en ny header, en för nyår! Allt bra med dig?

Sebbe

Vad är ditt nyårslöfte? =)

kramar!

diana<3

sv:ja det har jag tack har du haft en bra dag dåe?<3<3

beatrice

fin blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: