slide show

091225

God morgon/eftermiddag... heh. Håller på att laddar uppe lite bilder från igår... lite ovant att ta kort med ett zoomobjektiv, man måste stå så långt bort om man ska ta kort på t.ex sina julklappar, hehe... ska bli kul att fota med den sen =) nu ska jag försöka hitta på nåt och göra, alla affärer är ju stängda idag...

Btw, hade besöksrekord igår.. på julafton. Kul =)


Zoomobjektiv från sigma

Amanda

Hej!

Har en undersökning på bloggen ang. vad man tycker om min blogg. Första intrycket eller om man tycker den är fin eller så.

Skulle vara roligt om du deltog i undersökning, så jag vet om jag ska göra något för att få den ännu bättre:)

Du behöver absolut inte om du inte vill!

Kramar!!

/Amanda

caroline

Godmorgon :D sovit gott? =)

Elsa - Fotoblogg

sv: tack desamma ;) <333

Maajjah

ååh skulle oxå vilja ha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: