slide show

091220

Honeys i'm home! Efter typ 3 timmars sömn (om ens det?) känns det som att jag kommer somna när som helst... tur att vi har lov. Vi hade iallafall hur kul som helst igår, måste göras om snart! Har massor med bilder som jag ska lägga upp senare. =)

4 dagar kvar till julafton!! Woooho
fotograbben need you're help!

Hej! Skulle du vilja vara bäst i världen och rösta på mig (fotograbben.blogg.se)? Man tävlar om 2000 kronor. 1000 kronor skulle jag skänka till unicef för att rädda barnen i nöd. Jag hoppas verkligen att du vill rösta på mig. Klicka på länken för att rösta :

http://dedeprivat.blogg.se/2009/december/utlottning-pa-2000-kr-till-mina-lasare.html#comment



JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

Sofiesfoto - FOTOBLOGG ♥

Ball header du har! :)

amanda - gotlandstöis

tack dsm :) hur är de ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: