slide show

091219

Good morning! Idag har jag lite julklappar att slå in, som tur är får jag hjälp av pappa eftersom det alltid blir misslyckat på något sätt när jag ska slå in paket, sånt som bara jag lyckas med liksom... haha. Sen måste jag välja nåt fint att sätta på mig men problemet är att jag inte har nån klänning eller liknande... får väl ta jeansleggings och tonight's gonna be a good night t-shirten kanske? Den passar ju... det kommer ju bli en skitrolig kväll/natt. =) Jaaa... vi hörs väl sen. Kisses ♥
linda

sv: Tack så mycket! Detsamma! :D

ISabelle

tack detsamma<3

Michaela

Vad ska du göra ikväll då?:):)

Nina

sv: Tack detsamma ;)<3

Anna

sv: tack detsamma sweetie =D <3

caroline

vad ska du hitta på ikväll? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: