slide show

091207

Vaccinerade mig som sagt mot svinis idag, det gjorde väldigt ont ett tag efter, sen försvann det och nu börjar det komma tillbaks... jag kan gå framlänges än så länge iallafall. Haha ;p Kände mig som ett vandrande element och nästan lite febrig efter att jag tog den men det gick över. Hade engelska prov idag, satt och pluggade hela kvällen igår, det är inte så lätt att komma ihåg 121 ord tror jag det var, men det gick rätt bra tror jag... nu börjar det göra väldigt ont i armen igen, orkar inte skriva mer.. kramar ♥
alexandra

Tack, och det är klart jag har haft. :-)

Z A N D R A :)

sv: TACK SÅ MYCKET :D:D



hihi, kameror gillar vi :D

mst

haha söt du är :D

Elin :)

Nu har du chansen att bli länkad på min blogg :) kolla in den och läs mer! :)

Tobias

Den är superskön :D

f

okej ;D

Moa

sv: tack detsamma :)

Anonym

thanks:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: