slide show

091202

Tjatja bloggen! Har nästan precis klivit in genom dörren... det är iskallt ute nu ju och det värsta är att det kommer bli kallare. Det kommer nog snöa vilken dag som helst.. idag lämnade jag in vaccineringslappen, jag har bestämt mig för att vaccinera mig ändå.. vill inte riskera att ligga inne i 40 grader feber på jullovet. Jag är jättenervös, sprutor är asläskigt... nån som kan berätta lite om det kändes när ni tog sprutan, hur länge ni hade ont i armen, om ni blev sjuka osv... längtar tills måndag nästa vecka är över, då har vi svenska redovisning, engelska prov, vaccineringen och NO redovisning förmodligen... help!

Vad långt det blev... haha
"Nea"

sv;Jooo..:) Tack det samma!

Anonym

har en tävling där man kan vinna ett armband kolla in:

http://hannibunni.blogg.se/2009/december/tavling.html#comment

amilia

idag var det SVIN kallt

INESITA LEVER BARA LIVET

Söt blogg.

FANNY <3

Jaa, det är iskallt ute! :D Usch, men vore skoj med lite snö till jul tycker jag ;)

Ha en mysig kväll ♥

f

det va riktigt kallt ute idag ;o

emma

alllting bra ??:D

Emmelist

hoho ja eller hur :P



allt bra med dig idag?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja det är ganska kul men en del inlägg är också riktigt pinsamma nu i efterhand =)

haha

vesna.blogg.se

jaa=)

f

detsamma :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; ja. hur kul som helst :D

Öbrell ^^

allt bra idag? :)

Jennie

sprutan känns inte så du behöver inte oroa dig :) kollar du bort så märker du ingenting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: