slide show

091212

Idag var vi och kollade i lite affärer, hittade inte så mycket.. ett par strumpbyxor typ med dragkedja fick följa med hem och hårfärg. Ska färga det mörkt imorgon... woho! Börjar bli förkyld nu också, snora ner typ alla affärer, nicenice... heh. Skriver mer först imorgon tror jag =)

Madde

Kikar in och önskar dig en fin Lucia och tredje advent :)

moa och julia

läs och kommentera bloggen om två fjortisar, ahlbomlindh.blogg.se! =) <3

Denise

Har en veckans blogg som är igång för anmälningar nu :). Vinnaren blir länkad i min meny i 5 dagar :D.

Jemini ♥



Hej sötnos :D skulle du kunna göra mig väärldens tjänst och bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4103 ? :D det är helt gratis! jag behöver mäligen bara 20 poäng till för att få mitt presentkort! Med min länk får du 50 gratis poäng =)



Gör du det så är du BÄST och jag addar dig som vän på direkten du blir medlem så får du ett två poäng :D

Miranda

Hejhej! Jag vet inte om du redan fått det här meddelandet / kommentaren. Men det är såhär att jag är i final hos Malinhee om ''finast-vinter-bild'' & jag har hört att man vinner nåt helt fantastiskt. Jag är Miranda 11 år Gå in här:



http://malinhee.blogg.se/2009/december/har-kommer-finalisterna-i-fototavlingn.html#comment



& rösta på din favoritbild. Jag är som sagt Miranda 11. Det skulle betyda mycket om du kommenterade till Malin med en kommentar där det stod ''Jag vill rösta på Miranda 11's bild'' det skulle betyda mycket ;) snälla rösta på mig, jag blir inte ledsen om du inte gör det men det skulle betyda mycket.



Förresten, FIN BLOGG! ♥

// Miranda



P.S - säg också till dina vänner att rösta på mig, skulle vara sött om du gjorde det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: